Kategoriler

Meydan

DOĞAN, KÖYLER BAŞIMIZIN TACI

Tekrar İzmit Ziraat Odası Başkanlığı’na seçilen Yusuf Karaaslan, İzmit Belediye Başkanı Dr. Nevzat Doğan’ı ziyaret etti.

Ziraat Odası Yönetim Kurulu üyeleri Erdoğan Çakır, İsmail Gün, Mustafa Şener, Salim Sapmaz ve Hasan Aktay’ın da yer aldığı ziyarette Başkan Doğan’a  bal ve tablo hediye edildi.

SEVEREK HİZMET EDİYORUZ

Oldukça sıcak ve samimi bir ortamda gerçekleşen ziyarette konuşan Başkan Doğan,  Ziraat Odası’nı bir bakıma köylülerin de temsilcisi olarak gördüklerini belirterek” Köylerimiz ve köylülerimiz bizim için her zaman başımızın tacı olmuşlardır. İzmit’te verimli araziler  ve çok güzel köylerimiz var. Geçtiğimiz mahalli seçimlerden sonra 50 köyün sorumluluğu belediyemize geçti. Hem Büyükşehir Belediyemiz hem de İzmit Belediyesi olarak bizler köylerimize hizmet ediyoruz. Köylere hizmeti  şevkle ve severek yapıyoruz. Şehre ne hizmet yapılıyorsa köylerimize de aynı hizmeti götürüyoruz. Köylerimizin çoğu şehirle iç içedir. Bu dönemde  İzmit Belediyesi olarak köylerde meydanlar, çeşmelerin restore edilmesi, parke yollar, camilerin ihtiyaçlarının giderilmesi, köylerdeki hizmet binalarının elden geçirilmesi, köylere konaklar yapılması, düzenli şekilde temizlik hizmeti verilmesi, su kanallarının yenilenmesi, tarla yollarının açılması, tarımın ve hayvancılığın desteklenmesi, köylerimizin ekonomik  alanda kalkınmasını sağlamak gibi bir çok çalışmayı başlattık.

ÖRNEK KÖYLER

Bu konuda  önemli mesafeler kat ettik. Köylere daha etkin hizmet için Kırsal Hizmetler Müdürlüğü’nü kurduk. Hedefimiz köylerimizi daha güzel, yaşanabilir, daha fazla üreten örnek köyler haline getirmektir. Modern hayvan pazarı için de çalışmalarımız devam ediyor. Köy ürünlerinin tanıtımı için festivaller yapmaya da devam edeceğiz. Artık köyden indim şehre değil şehirden döndüm köye olsun istiyoruz” dedi.

Ziraat Odası Başkanı Karaaslan da , İzmit Belediye Başkanı Doğan’ın köylere büyük önem verip destek olmasından mutlu olduklarını ifade edip teşekkür etti.