Kategoriler

Meydan

DOĞAN,  KÖYLÜMÜZÜN EMRİNDEYİZ

Orhaniye Köyü Muhtarı Nurettin Akçay, İzmit Belediye Başkanı Dr. Nevzat Doğan’a yapılan hizmetler için teşekkür ziyaretinde bulundu. Ziyarette muhtarlık azaları da yer aldı.

Köylere severek hizmet ettiklerini söyleyen Başkan Doğan “belediyemizin sorumluluğunda 50 köyümüz var ve her biri birbirinden güzel.  Sizleri ağırlamaktan, sizlere hizmet etmekten onur duyuyoruz. Köylerimizin, köylümüzün emrindeyiz. Şehir konforunda köyler için çalışırken köy kokusunun, dokusunun kaybolmamasına da özen gösteriyoruz.

HERGÜN KÖYLERDEYİZ

En güzel yollar köylerimizde olsun, çocuklarımız parklarından eksik kalmasın istiyoruz. Çeşmeler yapıyor, okulların, camilerin eksiklerini gideriyoruz, kurs merkezleri açıyor, konaklar yapıyoruz.  Veteriner hekimimiz, yüksek ziraat mühendisimiz sürekli köylerde. Dededen kalma yöntemlerin yerine modern yönetmelerle tarım, hayvancılık yapılması için eğitimler düzenliyoruz.

12 AY BOYUNCA AÇIK PAZARIMIZ VAR

Hayvancılığı teşvik amacıyla Türkiye’nin en modern hayvan pazarını yaptık.  Bu pazarda sadece kurban bayramı öncesi değil, 12 ay boyunca hayvan satışı yapılabiliyor. Arıcılık kurslarımız, tarımsal uygulama bahçemiz, tohum desteklerimiz, meyve fidanı dağıtımlarımızla her zaman çiftçilerimizin yanındayız, emrindeyiz.    Hep birlikte köylerimiz dünden daha iyi olacak” şeklinde konuştu.

AYAĞIMIZ ÇAMURA DEĞMİYOR

Ziyarette konuşan Orhaniye Köyü Muhtarı Nurettin Akçay da “ köyümüzdeki parke, yol, kaldırım sorunlarından kurtulduk. Artık ayakkabımıza çamur değmeden evimize giriyoruz. Köy yollarımız şehir yollarından daha iyi. Hizmetleriniz için  köy sakinlerimiz adına sizlere  teşekkür ediyoruz” dedi.