Darıca'da vatandaşlarla belediye arasındaki iletişimi hızlandırmak ve taleplere daha etkin çözüm sunmak amacıyla Darıca Belediyesi İletişim Merkezi (DİMER) kuruldu.

Bilgi İşlem Müdürlüğü bünyesinde faaliyet göstermeye başlayan merkez, vatandaşlardan gelen başvuruların kayıt altına alınması, ilgili birimlere yönlendirilmesi ve sonuçlandırılması süreçlerini tek elden koordine edecek.

Kılavuz Kariyer'de 358 öğrenci sertifika aldı
Kılavuz Kariyer'de 358 öğrenci sertifika aldı
İçeriği Görüntüle

Merkezi ziyaret ederek personelle bir araya gelen Darıca Belediye Başkanı Muzaffer Bıyık, yürütülen çalışmalar hakkında yetkililerden bilgi aldı. İncelemeleri sırasında çağrı merkezinin başına geçen Bıyık, vatandaşlardan gelen telefonları bizzat yanıtlayarak talepleri dinledi ve sisteme kaydetti.

DİMER sayesinde başvuruların ilgili müdürlüklere çok daha hızlı ulaştırılacağını ve çözüm süresinin kısalacağını belirten Başkan Bıyık, süreçlerin anlık olarak takip edilebileceğini aktardı.

Belediyeciliğin vatandaşın sesine kulak vermekle başladığını vurgulayan Bıyık, 'Hemşehrilerimizin talep, öneri ve şikayetlerini en hızlı şekilde ilgili birimlerimize ulaştıracak, süreçleri anlık olarak takip ederek çözüm odaklı hizmet anlayışımızı daha da güçlendireceğiz. Vatandaşımızın sesi bizim yol haritamızdır. İnsana dokunan belediyecilik, vatandaşın taleplerine kulak vermek ve çözüm üretmekle başlar' ifadelerini kullandı.

Yeni sistemle birlikte Darıca Belediyesinin hizmetlerinde erişilebilirlik ve şeffaflığın artırılması hedefleniyor.

Kaynak: İHA