U17 Kadınlar Futbol Liginde ilk yarı tamamlandı. İlk yarının son maçında Körfez Gençlerbirliği Spor Kulübü U17 kız takımı deplasmanda Karamürsel Belediyespor’u 0-3 yenerek gruptaki iddiasını devam ettirdi.

Darıca'da 100 milyon lira destekli spor kompleksinin inşası sürüyor
Darıca'da 100 milyon lira destekli spor kompleksinin inşası sürüyor
İçeriği Görüntüle

Karamürsel Stadı’nda oynanan karşılaşmada Körfez ekibi 17. dakikada Zümra Gencer ile öne geçti. Maçın ilk yarısı bitmeden 35. dakikada skoru Ezel Çelikel ile 0-2 yapan Körfez Gençlerbirliği kız takımı ikinci yarıda da rahat bir oyun ortaya koydu. 60. Dakikada Elif Neriman Yılmaz ile maçın sonucunu belirleyen golü bularak karşılaşmayı 0-3 kazandı.

Grupta Körfez Gençlerbirliği SK 7 puanla ikinci durumda bulunuyor. Ligde devre 1 haftalık tatilin ardından tekrar başlayacak. İkinci yarının ilk maçları 14 Şubat Cumartesi günü oynanacak.