
Körfez ilçesinde, eğitime ve gençlere verdiği desteklerle tanınan Leb-i Derya Restaurant’ın işletmecisi Kazım Kaya, Kocaeli Üniversitesi (KOÜ) Hereke Ömer İsmet Uzunyol Meslek Yüksekokulu tarafından teşekkür belgesi ile onurlandırıldı. KOÜ niversitesi Hereke Ömer İsmet Uzunyol Meslek Yüksekokulu’nun 2025-2026 eğitim-öğretim yılı mezuniyet töreni, büyük bir coşku ve gurur atmosferine sahne oldu. Gençlerin mezuniyet heyecanı yaşadığı bu özel günde, bölge eğitimine katkı sunan yerel dinamikler de unutulmadı.

ÖNEMLİ BİR KATKI SUNDU
Hereke sahilinde faaliyet gösteren ve bölgenin sevilen gıda işletmelerinden biri olan Leb-i Derya Restaurant’ın sahibi Kazım Kaya, eğitim dönemi boyunca okula ve öğrencilere sağladığı kararlı destekler ve katkılar nedeniyle törenin odak noktalarından biri oldu.
TEŞEKKÜR BELGESİ TAKDİM EDİLDİ
Hereke eşrafının önde gelen ve saygın isimlerinden biri olan Kazım Kaya’ya, vizyoner duruşu ve eğitime sunduğu katkılardan ötürü okul yönetimi tarafından Teşekkür Belgesi takdim edildi. Tören esnasında kürsüye davet edilen Kaya’ya belgesi, yüksekokul yetkilileri tarafından takdir ve şükran duygularıyla teslim edildi. Okul yönetimi, yerel esnafın ve iş dünyasının eğitim kurumlarıyla iş birliği içinde olmasının, öğrencilerin motivasyonu ve bölgenin sosyal gelişimi açısından kritik bir öneme sahip olduğunu vurguladı.
“EĞİTİMİN VE GENÇLERİMİZİN YANINDAYIZ”
Hereke’nin sosyal ve ekonomik hayatına uzun yıllardır değer katan Kazım Kaya’nın bu anlamlı jest karşısında duygulandığı gözlendi. Çevresinde hayırseverliği ve toplumsal projelere olan duyarlılığı ile bilinen Kaya, eğitimin ve geleceğimizin teminatı olan gençlerin her zaman yanında olmaya devam edeceklerini belirterek, okul yönetimine ve hocalara bu nazik ödül için teşekkürlerini iletti. Mezuniyet töreni, kep atan öğrencilerin coşkusu ve çekilen hatıra fotoğraflarının ardından sona erdi.



