Ak Parti Körfez İlçe Teşkilatı Engelliler Haftası nedeniyle  bir dizi ziyaret gerçekleştirdi.


İl yöneticisi Enver Alçık, Teşkilat Başkanı Mehmet Şahin, Başkan yardımcısı Mustafa Yaman,yönetim kurulu üyeleri Leyla Coşkun ve Fahri Şık ile beraber Körfez Kuzey mahallesindeki engelli vatandaş Yasemin Uğur ve Ailesini ziyaret eden Başkan Koyun, Engelliler haftasını kutladı. Yapılan ziyarette günün anlam ve önemini anlatan başkan 
Koyun şöyle konuştu. Koyun''



Akraba evliligi, gebelik , tedbirsizlik, aşıların zamanında yapılamaması ve kazalar, sakatlığın en önemli sebeplerindendir.
Engellilerin de, hayatlarını  sürdürebilmeleri için, çalışmaları ve gelir sağlamaları gerekir.

Engellilere acıyarak
, ya da onlara bakarak, duygulanarak sorunları çözemeyiz. 


Onların da yapabilecekleri işler vardır. Engellilerin iş sahibi olmalarına yardımcı olmak zorundayız. Engelllilerle dalga geçmeyelim ve gülmeyelim. Onlarla alay etmeyelim.

Unutmayalım ki hepimiz birer engelli adayıyız
. dedi.