Gurup daha sonra Köseköy’e kadar gidip geldiler. Belediye Başkanı Doğan, İzmit’in mutlaka bisiklet kenti olacağını belirterek” Bu uzun bir süreç. Hemen  gerçekleşmeyeceğini biz de biliyoruz. Fakat bütün olumsuz görüşlere rağmen geçen 3 yılda önemli adımlar atıldı. İlk başlarda 5-10 kişi olan  bisiklet turlarına katılım bugün yüzlerle ifade edilir oldu. İlk etabı daha önceden tamamlanan bisiklet yolunun ikinci etabı yapılıyor. Her geçen gün bisiklete olan ilginin çığ gibi arttığı İzmit çok yakında bisiklet kenti ünvanını alacaktır. Binlerce öğrenciye bisiklet eğitimleri verdik. Haziran ayında da 5500 öğrenciye bedava bisiklet dağıtacağız” dedi.

Bisiklet turuna katılan Ak Parti Kocaeli Milletvekili Zeki Aygün de bisiklete olan ilginin sevindirici olduğunu ifade ederek” Bisiklet turuna ilk kez katılıyorum. Gerçekten çok zevkliymiş. Bu kadar kısa zamanda  ilginin çok olması Başkan Doğan’ın başarısıdır. Bundan böyle ben de sık sık bisiklete bineceğim” şeklinde konuştu.