Çevre ve Orman eski Bakanı Osman Pepe, İzmit Belediye Başkanı Dr. Nevzat Doğan’ı ziyaret etti.

Oldukça sıcak ve samimi bir ortamda gerçekleşen ziyarette konuşan Osman Pepe “ göreve geldiği ilk günden buyana sık sık Nevzat Beye dost ziyaretinde bulunduk, Nevzat Bey bizim sevdiğimiz bir kardeşimiz, İzmit’in onun yönetiminde olmasından çok mutluyuz. Dürüstlüğü, kararlılığı ve çalışkanlığı ile halkın takdirini ve sevgisini kazandı. Bugüne kadar olduğu gibi bundan sonrada yanında olmaya devam edeceğiz” dedi.

 

BİZ BİR TAKIMIZ

 

Çevre ve Orman eski Bakanı Osman Pepe’nin ziyareti için teşekkür eden Başkan Doğan da “Bakanımız ziyaretleriyle bizi çok mutlu ettiler, şeref verdiler. Bizim siyaseten her zaman büyüğümüz olmuşlardır. Her zaman onların fikirlerine, desteklerine başvurmuşuzdur. Biz bir takımız, birçok konuda birlikte değerlendirmeler yapıp kararlar alıyoruz. Bizlerde aldığımız doğru kararları uygulamaya çalışıyoruz. Ziyaretleri bize moral ve güç verdi” şeklinde konuştu.