KSO Başkanı Zeytinoğlu, İzmit Körfezinin en güzel alanlarından birini Kocaeli Büyükşehir Belediyesi en yerinde bir kararla Lastik-İş Sendikasına verdiğini açıkladı. KSO Başkanı Zeytinoğlu , Lastik-İş Sendikasını Kayyumun elinden alarak bugünlere getiren Genel Başkan Karacan’ın oldukça zor bir görevini yerine getirerek,bugün kurumunu en güçlü hale getirdiğini söyledi. Lastik-İş Sendikası Tesislerinin çok mükemmel olduğunu ve öncelikle bu tesislere bölgemizde bulunan lastik fabrikaları işçilerinin sahip çıkması gerektiğini vurgulayarak, “ Lastik-İş Sendikası’nın bu güzel tesislerine önce Lastik işçileri daha sonra Kocaeli halkı sahip çıkmalıdır. Kocaeli Sanayi Odası olarak bu tesislerin devamı yönünde desteğimiz eksik olmayacaktır”





