Lastik-İş Sendikası Genel Başkanı Abdullah Karacan tarafından karşılanan KSO Başkanı Zeytinoğlu, İşçi sendikası tarafından ortaya konulan eserin mükemmel olduğunu vurgulayarak,” Kocaeli’nin önemli bir eksiğini gideren Lastik-İş Sendikası Genel Başkanı Karacan’ı kutlarım” dedi.

KSO Başkanı Zeytinoğlu,  İzmit Körfezinin en güzel alanlarından birini Kocaeli Büyükşehir Belediyesi   en yerinde bir kararla Lastik-İş Sendikasına verdiğini açıkladı. KSO Başkanı  Zeytinoğlu , Lastik-İş Sendikasını Kayyumun elinden alarak bugünlere getiren  Genel Başkan Karacan’ın oldukça zor bir görevini yerine getirerek,bugün kurumunu en güçlü hale getirdiğini söyledi. Lastik-İş Sendikası Tesislerinin çok mükemmel olduğunu ve öncelikle bu tesislere bölgemizde bulunan lastik fabrikaları işçilerinin sahip çıkması gerektiğini vurgulayarak, “ Lastik-İş Sendikası’nın bu güzel tesislerine önce Lastik işçileri daha sonra Kocaeli halkı sahip çıkmalıdır. Kocaeli Sanayi Odası olarak  bu tesislerin devamı yönünde desteğimiz eksik olmayacaktır”