Sabah saatlerinde İzmit Merkezde toplanan grup Tepecik Köyüne kadar gidip oradan Kayadüzü
Yaylası’na yürüdü. Yaylaya vardığında orada öğle yemeği molası veren grup 19 Mayıs gençlik gününde
güzel ve neşeli anlar yaşadı. Yemek sonrası kendine güvenenler Kayadüzü’ne çıkarak İzmit Körfezi,
Sapanca Gölü ve Yuvacık Barajını aynı anda seyretme zevkini yaşadı. Burada bol bol fotoğraf çeken
grup sonra dönüşe başladı.
Programa Bal-Türk Gençlerinin yanı sıra Bal-Türk Genel Başkanı Dr. Bayram Çolakoğlu ve Genel
Sekreter Yardımcısı Şükrü Ar da katıldı.




