Gençlerle bir süre sohbet eden Başkan Köşker, “Çeşitli kötü alışkanlık edinen ve bu yanlış yolun farkına vararak bundan kurtulma kararı alan gençlerimizi kutluyorum. Gençlerimizi kötü alışkanlıkların tuzağından korumak için onların her zaman yanında ve destekçisi olduk. Olmayı da sürdüreceğiz” şeklindeki sözleriyle uğurladı. Yolculuk öncesi gençler, Başkan Köşker’le hatıra fotoğrafı çektirdi.




