Başkan Sarman, İzmit Belediyesi tarafından bir süre önce Şirinevler’deki kapalı Pazar alanı yanındaki yerin Mertspor’a verildiğini belirterek”  Gazetelerde kulübümüze devredilen yerle ilgili olumsuz haberleri  üzüntüyle okudum. Kullanım hakkı Mertspor’a ait yerdeki olumsuzluklar kasıtlı olarak yapılmıştır. Tesiste en ufak bir olumsuzluk yoktur. Mertspor olarak  burada faaliyet göstereceğiz. Buradan sadece biz değil pazarcı esnafı ve halkımız yararlanacaktır” dedi. Mertspor Başkanı Nazmi Sarman, tesisleri kendilerine veren İzmit Belediye Başkanı Dr. Nevzat Doğan’a da teşekkür ederek”  Bazı kişiler, bizim üzerimizden Belediye Başkanımızı karalama yoluna gidiyorlar. Bu durumdan büyük üzüntü duyduk. Mertspor olarak  Başkanımızdan biz özür dileriz” şeklinde konuştu.


Mertspor Başkanı Nazmi Sarman, tesisleri kendilerine veren İzmit Belediye Başkanı Dr. Nevzat Doğan’a da teşekkür ederek”  Bazı kişiler, bizim üzerimizden Belediye Başkanımızı karalama yoluna gidiyorlar. Bu durumdan büyük üzüntü duyduk. Mertspor olarak  Başkanımızdan biz özür dileriz” şeklinde konuştu.