Suriye’de yaşanan iç savaştan kaçarak Türkiye'ye sığınan, ancak bulundukları kamplardan ayrılarak ilimizdeki caddede ve camii önlerinde dilencilik yapan Suriyeliler Vali Ercan Topaca’nın talimatıyla gözaltına alınıyor. Polis ekipleri tarafından göründükleri yerde gözaltına alınan Suriyeliler zabıta ekiplerine teslim ediliyor.





